onsdag 12 december 2012

12-12-12

Detta datum, denna dag, ett siffer-kombinations-fenomen som inte återinträffar inom en framtid jag inte lägger tid på att visualisera mig i nuläget...

En magisk dag, enligt vissa, med allt från önskningar som säkert skall slå in- till mass-bröllop bland annat i morgon-tv (12 styckna såklart), samt ett väldans påminnande på Facebook och diverse andra sociala  medier- och internetsajter.
Människan är en intressant varelse...

Personligen har jag avklarat tre maskiner morgon-tvätt, dag 16 av 17 jobbardagar på raken (önskade mig alltså inget klockan 12.00, då jag stod med en kund och gav råd om makeup...eller gjorde jag kanske det sådär undermedvetet ändå..? ;) ), en strostädning av lilla lyan, dusch, middag och telefonsamtal...
...kan nog ligga ett visst mått av magi över detta ovanstående ändå ;p

Allt gott!

/ Maryly



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar